waar kan ik het beste een Piaggio zip 25 kopen?

het moet dus een blauwe kenteken hebben. op marktplaats heb je er niet echt veel, dus weten jullie misschien een goede site, of moet ik naar de dealer toe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan zeker de scooterzaak in de gaten houden of ze een leuke tweedehandse zip hebben en mocht je voor een nieuwe gaan dan hebben ze er meestal wel 1 staan en anders kunnen ze hem bestellen en hebben ze hem met een aantal dagen binnen succes met het vinden van je zip scooter

Toegevoegd na 3 minuten:
En het beste is toch een scooterzaak dan heb je tenminste garantie als je voor een tweedehandse gaat is wel zo handig