Waar moet je een brief die bestemt is voor het buitenland afleveren?

Ik moet een brief naar Engeland sturen, waar kan ik deze afgeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

In de brievenbus. Doe er de juiste postzegel op en doe hem in de brievenbus op de hoek van de straat (in de gleuf voor 'overige bestemmingen' buiten je regio). Denk erom dat de adressering juist is, dus ook het land erbij vermelden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb de kosten nog even nagezocht en gevonden dat een postzegel voor Europese bestemmingen buiten Nederland € 0,85 kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

* Bij het postkantoor.

Is er geen echt postkantoor meer in de buurt,
* dan bij een Postagentschap.

Die zitten vaak bij de C1000, bij de boekwinkels, zoals de Bruna of de Primera
en ook bij andere soorten winkels.