Welke winkel biedt deze week trein-dagkaartjes aan?

12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Ik kreeg afgelopen week een mailtje van de NS met aanbieding voor 2 kaartjes voor 25 euro, maar ik denk dat ik de code zelf gebruik. Misschien voor de volgende keer inschrijven op de nieuwsbrief van NS,of misschien krijg je die mail dan nog wel, en voor nu op marktplaats kijken

Het beste antwoord

Albert Heijn heeft nu de aanbieding voor 16 euro onbeperkt reizen voor een hele dag. Deze kan je gewoon in de winkel kopen. Op hun website kan je hem dan activeren en staan alle regels en voorwaarden. ( zie bron )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Albert Heijn biedt ook treinkaartjes aan.