Hoe kun je het beste vanaf CS Groningen bij het volgende adres komen? (zie beschrijving)

Het is de Hanze Hogeschool.

Academie voor Sociale Studies
Marie KamphuisBorg (gebouw T), Zernikeplein 23
9747 AS Groningen

Bij een routebeschrijving via Google Maps staat dat je dan wel een halfuur moet lopen.. Moet dit echt, of is er ook een betere manier? (Met de bus?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
9292ov.nl
Of kijk op de site van de school voor route info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt :) Was ook goed als antwoord hoor ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
Nee, want het is geen antwoord als je het alsnog zelf moet opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Owja, nouja ik vond het wel een goeie haha ;-)

Het beste antwoord

Lijn 11 of lijn 15 pakken! Die stoppen bij het zernike! Lopen is echt heel ver haha
Ik zit trouwens ook op dat gebouw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, die stopt daar ergens in de buurt? Is het dan makkelijk te vinden? oh haha leuk! (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je het nog wou weten, maar die bus stopt voor de ah to go en 20 meter verderop bij het sportgebouw, bij beiden kan je uitstappen en dan is het echt nog een halve minuut lopen

Andere antwoorden (2)

Met citybus 15. Er zijn nog meer mogelijkheden. Kijk anders een op www.9292ov.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohja dat is ook een erg handige site! :) Bedankt!
Die bussen gaan ook heel vaak! Om de paar minuten vertrekt er een. Je kan ook een fiets op t station laten staan en dan naar het zernikecomplex fietsen. Krijg je gelijk een beetje beweging. Het is ongeveer een kwartiertje fietsen. Maar ik zou zo zeggen, volg alle studenten op t station en je komt er vanzelf ;-) Veel plezier in Groningen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! Op de fiets zal nog niet gaan denk ik haha dan verdwalen we :P maar misschien een optie voor later :)