Meestal worden crossmotoren niet uitgerust met een startmotor. Je zult deze moeten kickstarten dmv een pedaal. Het contact (sleutel) heeft elke motor uiteraard wel. Als deze niet ingeschakeld staat krijgt de motor geen stroom op de bougie en zal deze ook niet starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke crossmotor moet je starten met een kickstarter .
die moet je aantrappen met de voet .
En er komt geen sleutel aan te pas .
Elke toevoeging aan de crossmotor zoals starten met een sleutel maakt een motor alleen maar kwetsbaar en kans op een defect groter .