Welke provincie heeft het meeste en welke provincie het minste aantal snelwegen?

Het gaat dus om het aantal en niet om de kilometers. Daarnaast telt bijvoorbeeld de A1 wel voor én Gelderland én Utrecht én Noord-Holland én Overijssel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom neem je wel de moeite om een vraag hier over te stellen en niet de moeite om de kaart erbij te pakken en even 12 optel sommetjes te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terechte vraag van je, maar dat geldt dan wel voor 50% van de vragen die hier gesteld worden. Kan toch zijn dat iemand dat zo al paraat heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd ik zou er ook een dagtaak aan hebben om deze reactie overal te plaatsen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch doe je het wel hier, waarom? Deze vraag was echt té dom?

Antwoorden (3)

Flevoland minste en noord-holland/utrecht meeste??..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brabant heeft er 13 en het meeste.

Flevoland en Friesland elk 2 het minste

Toegevoegd na 1 uur:
Excuus; Groningen natuurlijk, niet friesland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flevoland, Zeeland en Drenthe hebben er elk 2
Noord-Holland en Noord-Brabant hebben er elk 14