Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Citroënbus opsporen.. maar hoe?

Mijn ouders zijn jarenlang met een citroënbus op vakantie gegaan. Enorm veel meegemaakt met "hun" bus, maar uiteindelijk toch verkocht, en nooit meer teruggezien.

Het zou fantastisch zijn om ze de bus bijvoorbeeld voor één dag of weekend terug te geven..

Heeft iemand tips ? want ik kan wel kentekeninformatie opvragen maar verder weet ik dan nog niet wáár hij is.
Is dit realistisch om aan te beginnen of zoeken naar een speld in een hooiberg?

alle tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Neem contact op met de RDW. Er bestaat (dacht ik) een mogelijkheid om tegen betaling gegevens van een auto op te vragen. Dit gebeurt enkel na toestemming van de eigenaar van die auto. Overigens weet ik niet hoever de info gaat. Op de site van de rdw kan je ook kijken of de auto nog bestaat of mischien wel gesloopt is. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartstikke bedankt voor de tips!

Andere antwoorden (4)

Wat je kunt doen is op forums je vraag stellen. Voorkeur gaat natuurlijk naar forums/blogs over auto's en dergelijke. Er komen veel bezoekers en misschien weten die wel wat meer (toevallig). Anders moet je een detective inhuren :p maar dat kost geld en moeite.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ff gegoogled op: CITROEN HY huren, keus genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt deze oproep ook plaatsen op marktplaats, zet er danwel even het kenteken bij, een echte liefhebber komt graag langs, dan leert hij meteen een stukje van de geschiedenis van zijn bus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je vraag uit op camperfora, citroën-freaksites, zoek op sites met "particuliere camperverhuur". Zijn er geen papieren meer in huis waar het kenteken en uitvoering en type opstaat, bouwjaar etc. Vrijwaringsbewijs met datum (kun je de datum vermelden bij je zoektocht). Enig idee in welke regio, provincie, plaats de bus terecht is gekomen? Zet een advertentie op internet of in de krant. Oude verzekeringspapieren misschien? Zijn er nog foto's beschikbaar? Kun je die plaatsen bij je advertentie of tijdens je zoektocht gebruiken (internet, mailen). Is het al heel lang geleden? Is de bus nog in gebruik of afgeschreven en misschien wel gesloopt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding