Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi ! Weet toevallig iemand welk bedrijf de dekentjes van de KLM vluchten wast?

Ik ben het lievingsknuffeltje van mijn zoontje kwijt geraakt en ben bang dat deze tussen de dekentjes terecht is gelomen :(

7 maanden geleden
Abcde
7 maanden geleden
Heb je al contact opgenomen met KLM? Dat lijkt mij de eerste stap, vraag of zij de knuffel gevonden hebben. Als dat niet het geval is, vertel dan je vermoeden van het dekentje.
Ritsuka
7 maanden geleden
Heb je al gebeld met KLM?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

De dekens van KLM worden gewassen door Lamme Textielbeheer. Dit bedrijf, gevestigd op Schiphol-Noord, verwerkt wekelijks grote hoeveelheden textiel, waaronder 195.000 dekens en 125.000 kussens, voor KLM’s intercontinentale vluchten. Uniformen worden naar hun hoofdvestiging in Nederhorst den Berg gestuurd voor stomerij.
(Lees meer...)
escape
7 maanden geleden
Nelliej
6 maanden geleden
Hartelijl dank voor de informatie !
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing