Wie betaalt de kosten als je moet uitwijken naar een ander vliegveld wegens een bepaalde reden en je dan toch naar de bestemmings stad moet?

Nu is er een brand op de luchthaven van Nairobi en daarom wijken sommigen vluchten uit naar Mombasa of andere steden. Maar als je in Nairobi moet zijn moet je er toch naar toe. Maar wie betaalt dan de extra reiskosten die je maakt? De vliegtuig maatschappij, het vliegveld wat niet gebruikt kan worden of moet je het dan zelf betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Het lijkt mij dat dat allemaal voor je reisverzekering is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij hebt betaald aan een vliegtuigmaatschappij om ergens te komen. Het is hun probleem om te zorgen dat dat ook gebeurt; hoe dat is hun probleem, daar hoef jij niks voor te regelen. Zelfs een extra overnachting moeten ze voor je regelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gelukkig heb ik er geen last. Maar ik vroeg me het gewoon af. Bedankt voor het antwoord.