Waarom worden de fasten seatbelt lampjes in het vliegtuig niet aangezet voordat het eten wordt uitgedeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat de lampjes alleen gaan branden, als het echt nodig is, dat de gordels om gaan. Voor de andere momenten zijn de passagiers zelf verantwoordelijk voor de beslissing, om wel of niet de gordels om te doen. Uiteraard is het wel verstandiger, om ook tijdens het eten de gordels om te houden. Persoonlijk hou ik de gordels altijd gedurende de hele vlucht om. Turbulentie kan altijd ineens opduiken.
AlphaLimaSierra