Gaat de grote vliegoefening nog door?

I.v.b. met het afsluiten van ons luchtruim en omringende landen. De burgerluchtvaart "ligt plat", maar gaan de straaljager's wél de lucht in?
Dit omdat het grote gezamelijke maar vooral een vooraf geplande oefening betreft (oa F15's weer in NL). Had eerder deze week bedacht om vrlijdag(vandaag) eens te gaan kijken en mooie foto's te mogen doen maken!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er staan wel 2 straaljagers paraat om als er in het nederlandse luchtruim iets gebeurd om in te grijpen.
ik denk dat de rest niet vliegt

Toegevoegd na 53 seconden:
Als het luchtruim boven Nederland dicht gaat vanwege de aswolk, blijft de Koninklijke Luchtmacht wel nationale taken uitvoeren. Zo staan twee F-16-gevechtsvliegtuigen permanent paraat om een eventueel ongeïdentificeerd toestel in het Nederlands luchtruim te kunnen onderscheppen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Luchtmacht blijft taken uitvoeren, maar staakt internationale oefening
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt! Is wel " bekend". Maarre juist nu ontstaat er op toevalliger wijze een extra dimensie aan of voor hun oefeningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
psmans, moet jij niet gaan slapen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ahum laten we niet te ver filosoferen, maarre stel dat het "as" van een "bom" zou zijn. Lijkt me ook niet geheel gebeuren. Kortom "buitenkansje" voor die piloten. Kisten op grond kost ook flappen

Andere antwoorden (1)

Als elk vliegveld in nederland dicht is zal de rest ook wel op slot zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snif, wordt er niet vrolijk van! Grrrr Woef! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We huilen samen, mijn mannetje moet morgen uit Nepal vliegen, denk het niet. Grrrr, piep.