Op welke manier kan ik samen met mijn zusje onbeperkt door Nederland reizen, met de trein?

Ik wil morgen met m'n zusje van 11 een dagje gaan reizen door Nederland, gewoon een aantal steden bezoeken. Ik ben zelf 17 en reis morgen onbeperkt door Nederland met m'n studentenov. Ik heb iets gelezen over railrunner kaartjes en korting e.d, maar ik snap het niet helemaal. Op welke manier kan mijn zusje het goedkoopst onbeperkt met mij meereizen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een railrunnerkaartje is geldig voor kinderen van 4 t/m 11 jaar die reizen onder begeleiding van een volwassene (minimaal 18 jaar). Jij bent 17, dus dit kaartje kan nog niet. Je zusje kan een dagkaart met 40% korting nemen.
Amadea
11 jaar geleden
Je kunt nog 2 dagen gebruik maken van de CJP-aanbieding om voor €25,- onbeperkt met z'n tweeën door Nederland te reizen.