Ik moet volgende week woensdag met de bus van syntus van rouveen naar zwolle. Kan ik in de bus contact betalen of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

als het goed is moet je tegenwoordig met een OV kaart rijzen dat zou dus betekenen dat je niet contant kan betalen maar een OV kaart nodig hebt. het handigste is dan om eens te kijken op de OV site of langs te gaan bij een OV service punt al zullen zij u waarschijnlijk toch vriendelijk naar de site verwijzen. en te kijken voor een prepay OV kaart zo kun je zelf kiezen hoeveel je er op je kaart moet komen. op de site van 9292ov.nl wordt altijd aangegeven wat de prijs zou zijn let op dat het ook mogelijk is dat niet alle prijzen up to date zijn hou dus rekening mee dat de prijs iets hoger kan liggen

ja, dat kan. Dit staat geschreven in de reisregels van Syntus. U kunt een kaartje kopen in de bus. Wel wordt gevraagd zoveel mogelijk gepast te betalen, zodat de chauffeur zo min mogelijk wisselgeld bij zich hoeft te hebben

Bronnen:
http://www.syntus.nl/reisinformatie/reisre...

Het kan, je krijgt dan een wegwerp chipkaart voor eenmalig gebruik. Je betaalt dan echter veel meer dan met zo'n plastic ov-chipkaart waarop je saldo hebt gezet. Daar zou ik voor kiezen. Denk aan het in- en uitchecken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100