11 euro en 20 centen, vanaf Roosendaal (grens) naar Antwerpen Centraal (en terug).

Gevonden op nshispeed.nl en niet op ns international.nl zoals ik eigenlijk zou verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een retourtje Roosendaal - Antwerpen kost (maarliefst) € 15,60

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn antwoord klopt niet, het is idd € 11,20.

Ik had de OV jaarkaart vergeten aan te vinken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dit retourtje is wel 2 maanden geldig en als je niet afgestempeld wordt kun je nog een keer gratis, heb ik al heel vaak gedaan, legaal zwart reizen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor gewoon een kaartje uit de automaat, niks stempelen van te voren, moet helemaal niet want het is een internationale ticket, heb ook nog nooit problemen gehad met de conducteurs dus, reis al 8 jaar zo, heb af en toe een masseltje als ze heen en terug niet afstempelen....
Kimath
13 jaar geleden
Dit heb ik ook al eens gedaan. Ik ging vanuit Mechelen, en was niet gecontroleerd. Je kunt dit kaartje gewoon nog eens gebruiken.
Ik had mijn kaartje aan de balie gekocht, en daar staat gewoon op: geldig van (datum) t/m (datum)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je word nauwelijks gecontroleerd tussen Roosendaal en Antwerpen nog voordeliger is het weekendretourtje