Bij vol tarief euro 270,80/maand.

Toegevoegd na 6 minuten:
Tip:
Als je regelmatig een NS-trajectkaart koopt en met het openbaar vervoer naar je werk gaat, kun je een zog. OV-verklaring opvragen, . Zie https://webformulier.ns.nl/ovverklaring

Om reiskosten voor het openbaar vervoer af te kunnen trekken op je aangifte inkomstenbelasting, heb je een openbaarvervoerverklaring of reisverklaring nodig.

Uiteraard kun je alleen kosten aftrekken, waarvoor je geen vergoeding van de werkgever hebt gekregen.
Computoon