Het is € 0,50 per strip.
Dus reken maar uit
13 x € 0,50 = € 6,50
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is totaal afhankelijk van welke strippenkaart jij gebruik wil maken. Op bijgevoegde link zie je de prijzen van de verschillende strippenkaarten. Dit kan een 2-3-8 of 15 strippenkaart zijn.
Deel de prijs door het aantal strippen op de kaart, Nu heb je de prijs per strip op jouw kaart. Als je dit vermenigvuldigd met 13 dan weet je precies hoeveel 13 stripjes kosten.

Toegevoegd na 2 minuten:
2-strippenkaart - € 1,60
3-strippenkaart - € 2,40
8-strippenkaart € 6,40
15-strippenkaart vol-tarief € 7,60
15-strippenkaart reductietarief € 5,00
45-strippenkaart € 22,50