Met de auto gaat het snelst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de auto is inderdaad het snelst. Mocht je hier in bezit van zijn, dan is het ook heel goed te doen op de fiets.

hier is de routebeschrijving, die tevens maar 10km is.

https://maps.google.nl/maps?saddr=Noordwijkerhout&daddr=Katwijk&hl=nl&sll=52.208659,4.464569&sspn=0.135697,0.264702&geocode=FWJtHQMd4JhEACm7JLCxwsHFRzGpqsE7x2pX7A%3BFVR_HAMdFlBDACk9ZjNHU7_FRzHiqljMaQJxuw&oq=katwijk&t=h&mra=ltm&z=13
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je doelt waarschijnlijk op de overname van de busdienstregeling rond Leiden door Arriva (nu nog van Connexxion).

Met de 9292ov.nl planner kun je je reis van deur van deur plannen. Je kunt zelf je precieze adressen invullen.

Omdat de dienstregeling per december verandert kun je echter nog niet met de datum vanaf 9 december zoeken.

Waarschijnlijk kun je in november wel vanaf 9 december zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het je gaat omdat het nog niet duidelijk is hoe de nieuwe bussen gaan rijden, zou je eerst eens kunnen kijken of je niet een lift van iemand uit de buurt kunt krijgen, die dezelfde route neemt.

daarnaast is er misschien een wijkbus, zou je even moeten informeren, die je die 10km kan helpen overbruggen.

en natuurlijk: de fiets, het is is een te rijden afstand, niet te ver, goed voor de lijn en de conditie, dus eigenlijk de beste oplossing voor de toekomst.