Wat gebeurt er al je de automatische wc's op ns stations dubbel gebruikt?

Ik loop zojuist één van deze automatische wc's (waar ns 50ct voor vraagt) uit, en met de deur nog open in m'n hand gaf ik de Mr. Na mij de kans om voor niks van de wc gebruik te maken. Omdat ik dus al betaald had. Hij vertelde me dat hij dan vast zou komen te zitten, maar dit lijkt me in alle maten een vreemde gewaarwording aangezien er ook wel eens hele families samen gebruik van willen maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan per wc verschillen. Vast komen te zitten lijkt me sterk, maar laatst is mij wel iets anders overkomen :-)
Ik had op eenzelfde manier de deur overgenomen van iemand, en was net gaan zitten. En toen besloot de wc dat het tijd was om na de vorige gebruiker maar eens te gaan schoonmaken. Gevolg: Mijn onderrug werd ondergesproeid en vervolgens weer drooggeblazen. Is schoot ontzettend in de lach, maar het was natuurlijk niet de bedoeling, en ik weet niet wat voor schoonmaakmiddel er tegen mijn rug is gesproeid. (heb er niets van gemerkt verder achteraf)
Maar bij veel wc's kun je wel gewoon de deur overnemen, en gebeurt er niets geks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha alleen het verhaal is al een + waard :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit verhaal komt mij bekend voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelfde ervaring?