Is "reizen op saldo" met NS een ander product dan bv. In de bus?

Ik heb een studenten ov-chipkaart met vrij reizen doordeweeks.
Ik moet morgen met de trein reizen, ik heb al saldo op mijn chipkaart staan om te reizen in het weekend met de bus. Ik vroeg mij af of je met dit saldo op je chipkaart nu gewoon met 40% korting kan reizen in de trein? Van de site's van NS en OV-chipkaart wordt ik niet veel wijzer...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je kan met je studentenkaart gewoon in de trein reizen, maar je moet wel minimaal 10 euro saldo hebben op je pas om in te kunnen checken, zowel heen als terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan gewoon vrij reizen, maakt niet uit bus, trein, tram of metro, met je saldo. Er gaan dan gewoon 40% van af.