Welke bus gaat van Centraal Groningen naar het CBR?

Ik kan dit niet vinden op internet helaas..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K
Erna55
8 jaar geleden
Ik vond het in 2 minuten.
Bus 35 .
Antoni
8 jaar geleden
Het adres van het CBR in Groningen is Protonstraat 3, is dat wat je bedoelt? Dan vind je hier http://qbuzz.nl/GD/reis/vertrek/station-groningen/groningen--protonstraat-3/20150722T0900/#0904-0917 de mogelijkheden van busvervoer.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Het word zelfs op de site van het CBR zelf aangegeven. Als je op de site gaat naar: Adressen, examencentra dan bijvoorbeeld "auto praktijk" krijg je een kaart van NL. Daar kies je Groningen aan en krijg je zelfs de optie: Openbaar vervoer

Antwoorden (1)

Toch is dat heel eenvoudig op te zoeken, met ov9292.nl:

http://9292.nl/reisadvies/station-groningen/groningen_cbr-examencentrum/vertrek/2015-07-21T2033#

Afhankelijk van het tijdstip kan je met bus 35 of (Q-liner 304 + overstap op) bus 8.
Amadea
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Overdag kan dit ook nog met bus 39 en bus 88, allemaal met dezelfde uitstaphalte: Bushalte Meubelboulevard Hoendiep.
Amadea
8 jaar geleden
Ook een optie kan zijn: huur een OV-fiets. Kan je na het examen ook nog de stad wat verkennen.