kan je op ieder station nog een kaartje kopen?

wij komen op airport maastricht aan en willen met openbaar vervoer naar amersfoort. maar hebben geen ovkaart

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, als je die reis met de trein maakt kan je daartoe op elk station in de automaat een kaartje kopen. Dat kan met contant geld, chipknip, of pin betaald worden.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaan de automaten nog die contant geld accepteren?
Amadea
13 jaar geleden
Ja, vooral op de kleinere stations staan die oudere automaten nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons op het station accepteren de automaten echt geen contant geld meer hoor... Maar je kunt inderdaad wel met pin en chip betalen. Je kunt eventueel wel contant betalen bij zo'n balie, maar ik weet niet of dat nou extra geld kost.

Andere antwoorden (2)

Als je een pinpas hebt kun je altijd een kaartje kopen bij de kaartjesautomaat. Die staat op elk station. Bij sommige automatien kun je ook met contant (munt)geld betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan nog gewoon een kaartje kopen bij de automaat met je pinpas, of contant kan het alleen met muntgeld.
Je kan zowel een enkele reis, als een retour nemen.
Als je 2x een enkele reis koopt, ben je even duur uit dan als je in 1x een retour koopt.
Dat is namelijk sinds de jaarwisseling anders geworden.

Een enkele reis zal 22,30 kosten.
Om je reis te plannen kan je naar www.9292ov.nl gaan, of via www.ns.nl