Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn boete/bonnetje kwijt die ik vorige week had gekregen in het openbaar vervoer. Wat moet ik nu doen?

Ik had vorige week een boete gekregen in de tram, wegens ongeldig vervoerbewijs. Ik had een bonnetje gekregen waarop het rekeningnummer etc. op stond vermeld. Nu ben ik dit bonnetje kwijtgeraakt, omdat mijn oma dit per ongeluk heeft weggegooit. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je krijgt vanzelf een herrinnering thuis gestuurd en die kun je dan betalen. Je kunt ook proberen te bellen met de vervoersdienst.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
ga naar het loket van het vervoerbedrijf en vertel je verhaal, je kan ze ook opbellen.
waarschijnlijk is dat je een herinnering krijgt met een hoger bedrag aan boete, dus zelf even actie ondernemen spaart je hoe dan ook geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijgt een herinnering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bonnetje is niet belangrijk.Je krijgt nog een bon toegestuurd thuis met een acceptgiro.Een herrinering krijg je pas als je de eerste rekening niet betaalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding