Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn NS Dagkaarten ook voor minderjarigen alléén?

In de voorwaarden van deze actie staat: Geldig voor één volwassene en twee kinderen (van 4 t/m 11 jaar, kinderen zijn optioneel) in de 2e klas van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia treinen.

Ik ben zelf 15 en wil een dag met deze actie reizen, maar is dit wel mogelijk, aangezien het hier om één volwassenen gaat die EVENTUEEL met kinderen van 4-11jr. kan rijzen?

(Zo nee, doen ze hier dan moeilijk over?)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
852

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vorig jaar was ik ook 15. Ook toen heb ik een dag met een vriendin van 15 door Nederland gereisd. We zijn toen paar x gecontroleerd en er was niks aan de hand. Als je er eentje van de hema hebt met je naam erop, neem dan wel je ID mee. Daar vragen ze naar. Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke ik lees net dat die van de hema helemaal niet mogen onder de 18. Ik vind het raar want ik heb gewoon mijn eigen geboortedatum in kunnen vullen. Misschien had de hema daar dan rekening mee kunnen houden. Vorig jaar had ik ze van de AH en die kunnen wij gewoon gebruiken.

Andere antwoorden (2)

Volgens mij reis je voor de volwassen prijs, als je boven de 11 jaar bent, en kun je dus op die kaart reizen. Bij een normaal kaartje zou je ook het volle bedrag betalen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Nee dat gaat niet werken je moet minimaal 18 zijn om als volwassene te reizen hiermee.
Als een HC je controleert dan kan je een procesverbaal verwachten.
Wat je wel kan doen is tienertoer kopen in de spoordeelwinkel.
Kan je 3 dagen van 9 tot 4 uur 's nachts reizen en in t weekend de gehele dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding