Wat houdt de tegel 'eigen grond' in?

Wat houst deze tegel in met deze tekst erop. Als deze bijvoorbeeld bij een buahalte ligt, wie is dan de eigenaar van deze grond?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Nooit gezien die tegel.Maar het kadaster kan je over grond zaken alles vertellen.Heleboel is gratis.Voor aantal zaken moet je kleine bijdrage betalen.
Maar het lijkt mij dat iemand of de gemeente alleen wil laten weten dat dat stukje grond dus niet zomaar in te pikken is.Of in gebruik is door iets(bushalte) maar eigenaar wilt voorkomen het door zg gewoonte recht aan ander vervalt.