Ja, voor en achter met een batterij.
11 jaar geleden
Als je bedoelt dat je wel een dynamo wil maar dat die draadloos in verbinding staat met je lamp zodat je al die snoeren niet meer hebt: nee.

Je zult echt een batterij nodig hebben in je lamp als het draadloos moet.

Overigens mag je nu die gewone goedkope fietslampjes gebruiken van een paar euro met batterijen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben fietsverlichting via inductie.
Sensoren op de spaken en per as een ledlamp.
(Toen verkrijgbaar bij de Aldi)