Mijn fietsmerk staat niet bij het FietsenDiefstalRegister.

ik heb dus een chopper fiets van het merk: SuperJab maar die staat niet in het fietsdiefstalregister...
de vorige eigenaar heeft die fiets dus in mijn vaders huis achtergelaten maar nu heb ik het framenummer al gevonden maar het merk staat er niet bij, hoe kan ik nu er zeker van zijn dat ie niet gestolen is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Daar kun je niet zeker van zijn. Je kunt bij de politie melden dat je die fiets in de garage hebt gevonden, dan zit je zeker goed.