hoe lang zou je fietsen van haarlem naar schiedam?

ik wil dit binnenkort gaan doen thans denk ik er over dat te gaan doen,

Toegevoegd na 6 minuten:
van station Haarlem naar Station Schiedam

12 jaar geleden
in: Fietsen
Amadea
12 jaar geleden
Dan moet je eerst ons vertellen hoe snel jij fietst, heb je versnellingen, last van de wind of trap je gewoon door?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zoek je op bij een fietsrouteplanner.... Ff googelen dus
molenaar
12 jaar geleden
hoi ik zal even 1 en ander toelichten ik heb 7 versnellingen
ik heb in principe geen last van tegen wind meestal tenzei t echt hard waait (kracht 6 en meer)
ik trap dus meestal lekker door,
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Tot ik m'n rijbewijs had gehaald en geen dag langer.

Het beste antwoord

Mijn Tomtom 7 for Windows Mobile geeft een fietsroute van 64,1 km en geeft een geschatte reistijd van 3:13 uur.
Kennelijk gaat hij uit van een gemiddelde snelheid van bijna 20 km/u, als je een beetje doortrapt is dat te doen.
De route loopt via de N208 (Herenweg) over Heemstede, Vogelzang, Hillegom, Lisserbroek naar Leiden, van daar via de N206 over Zoeterwoude naar Zoetermeer.
Van daar over Bergschenhoek langs Rotterdam Airport kom je in Schiedam.
Langs vrijwel alle wegen liggen goede fietspaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is afhankelijk waar je van uit haarlem vertrek en waar je naar toe gaat in schiedam ongeveer 65 km en daar doe je ongeveer 4,5 over

Toegevoegd na 4 minuten:
Vul het in op de link die ik je gestuurt hebt en dan kan je het zien.
12 jaar geleden
In Google heb je ook een routeplanner.

Die zegt van Haarlem station naar Schiedam station is 61,2 kilometer.
Als je zou gaan lopen geeft hij 12 uur en 35 minuten.

Afhankelijk hoe snel jij fietst, hoe getraind jij bent,
hoe vaak je stopt etc.
doe je er tussen de 3 en 6 uur over

Hier vind je een gedetailleerde routebeschrijving.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl