NLR welk merk fietstas is dit ?

Ongeveer 7 jaar geleden had mijn vrouw dubbel fietstassen van (waarschijnlijk) 65 liter.
We weten alleen het merk niet meer.Op een foto zagen we op de fietstas
NLR staan ,voor deze letters staat nog 1 teken en in het klein hieronder staat ook iets geschreven wat voor ons niet leesbaar is.Deze tas zou mijn vrouw weer heel graag willen hebben omdat ze overal harde kanten hebben en zeer stevig zijn wat erg plezierig is met boodschappen doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

Het zouden fietstassen van het merk New Looxs geweest kunnen zijn, waarbij de R een type aanduiding was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betere link: http://www.fietstassen-en-fietsmanden.nl/merken/new-looxs/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de waardevolle aanvulling, Pelle!