ik moet mijn band van mijn fiets om de 3 weken bijpompen en hij is niet bkapot hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen
1.2K
ronron1212
10 jaar geleden
Ben je wilt dus ram je stoepen op en af als je fietst ?

Het beste antwoord

Banden lopen vanzelf leeg, om de drie weken je banden oppompen is niet abnormaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ventiel er uit halen,een flinke scheut koffie melk in de binnenband band oppompen wil vaak helpen.Koffie melk verdikt in de binnen band en sluit poreuze gaatjes. suc6

Andere antwoorden (2)

Twee mogelijkheden: óf je ventiel sluit niet goed af óf je band is poreus. Je kan het ventiel controleren met een bakje water; poreuze banden zijn lastiger te constateren. Voor die paar euro zou ik er eerlijk gezegd een nieuwe binnenband om leggen. Check dan meteen de binnenkant van je buitenband en je velg of daar geen scherpe dingen zitten die er niet thuis horen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helemaal eens +
Het zou kunnen dat er een miniscuul gaatje in de binnenband zit of dat het ventiel niet goed is.
Hier kom je pas achter als je dit even nakijkt.