Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn electrische scooter nu al 8 uur aan de lader hangen en het rood lampje brand nog altijd of gaat dit niet uit als de batterij vol is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is een typenummer vermelden handig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@krekatos, omdat Engels steeds bekender word denk ik. Verder is het inderdaad geen correcte Nederlandse spelling, maargoed....
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
vroegâh, schreven we in Nederland ook electrisch. nog niet eens zo lang geleden trouwens. was nog voor de zoveelste spellingswijziging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat t gewoon lang duurt. Een accu van een fiets opladen vind ik al lang duren...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Normaal gesproken zal er een groen lampje gaan branden als de accu volledig geladen is . Dit kan al na gelang het type accu 10 tot 12 uur duren !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IS dit de eerste keer dat je de accu van je elektrische scooter oplaadt? In dat geval duurt het veel langer dan normaal, omdat de accu dan nog helemaal leeg is. Maak je geen zorgen, als je morgen kijkt dan weet ik zeker dat het lampje op groen staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is gaat het rooie lampje uit. Als je de lader niet vertrouwt trek je de stekker er uit en weer opnieuw er in. Als het lampje weer op rood gaat is de accu nog niet vol. Als het lapje groen wordt zit er een foutje in je lader.
Je kunt dit controleren door te voelen of de accu overmatig warm wordt, dan is er iets met je lader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding