Welke autoverzekering is het meest voordelig als je je allereerste auto koopt en dus nog geen schadevrije jaren hebt?

Zijn er autoverzekeringen waarbij je toch met een aantal schadevrije jaren of andere korting in kan stromen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Misschien kun je korting krijgen via de collectieve verzekering van de werkgever? Anders moet je ze eens vergelijken op internet via prijsvergelijk ofzo, google gewoon eens wat de goedkoopste is.
14 jaar geleden
Voor zover ik weet niet. Ik heb net ook mijn eerste auto gekocht en heb dus ook geen schadevrije jaren. Wel is mij uitgelegd dat na 1 jaar bij mij het bedrag al vors naar beneden ging en hoe dat elk jaar werkt als je schadevrij rijdt.

Ik heb er niet zo'n moeite mee omdat ik weet dat het na een jaar al minder wordt. Dit zijn gewoon kosten die ik moet maken om er later voordeel van te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze dochter heeft een verzekering bij de Hema afgesloten. Na onderzoek bleek deze het goedkoopste te zijn voor mensen die nog geen no-claimkorting hebben opgebouwd. Onlangs was er een actie waarbij je 50% korting kreeg voor het eerste half jaar. Deze actie is helaas nu niet meer geldig. Maar ik heb even voor je gekeken en voor een gemiddeld kleine auto b.v. Lupo, betaal je rond de 50 euro per maand.
Hieronder een link waarop je je premie kunt berekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.independer.nl kan je vergelijken wat het goedkoopst is voor jou. Erg goede site vind ik persoonlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een goede onafhankelijke assurantieadviseur,omdat dit per persoon en auto kan verschillen in verband met leeftijd, opleiding, baan, kilometertrage woonplaats voertuig etc is hij de aangewezen persoon om een eerste aanvraag te beoordelen.Als je zijn offerte binnen hebt kun je op internet nog eens kijken of het goedkoper of beter kan.
Een goed adviseur betaalt zich bijna altijd terug door besparing van kosten en ergenissen bij schade.