Hoe haal je vetvlekken uit een automat?

Ik heb een aantal vetvlekken in de automat zitten. Weet iemand hoe ik die vlekken eruit zou kunnen krijgen? Heb het al geprobeerd met wasmiddel maar dit wil niet echt helpen. Weet iemand een goede tip.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.6K

Antwoorden (4)

Dasty van de Wibra. Erop spuiten, met nagelborsteltje wegwrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HG heeft speciale flesjes om vet vlekken te verwijderen. Heb het zelf gehad met jus op de autobekleding en dat is er prima uitgegaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ dit is eigenlijk het beste wat je kunt doen, mss iets duurder maar een product wat precies voor dat doeleinde is ontwikkeld.
Olie en vetvlekken zijn goed te verwijderen met wasbenzine.
Ook zou je het kunnen proberen met een stuk keukenrol en een strijkijzer, maar dan moet je wel weer opletten dat het strijkijzer niet te heet staat. In automatten zit vaak nylon verwerkt.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min is niet van mij, maar dat zou ik absoluut niet doen zoals je al zegt, er zit nylon in verwerkt.... en dan moet je al echt weten wat je doet....
Wij spuiten ze lokaal in met een allesreiniger en gaan er dan met een kleine stoomreiniger over. Wel eerst testen op een niet zichtbaar plekje, je weet nooit.
Er bestaan ook vele specifieke produkten zoals hierboven beschreven mocht je geen stoomreiniger hebben.
Succes
Eric