Zit er een afstandsbediening voor de deurvergrendeling op deze sleutel??

Na een tijdje heb ik mijn reserve autosleutel teruggevonden en toen bedacht ik me dat er een knop op zit met een soort van sensor aan de onderkant! Anyone knows??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Borisdb,

Dit is een knop voor het lampje wat in de sleutel zit, deze sleutel heeft geen knop voor centrale vergrendeling.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opel rijders ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies ;-) +