Wat kan ik het beste gebruiken om lichte krassen op de auto weg te poetsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Antwoorden (4)

commandant cleaner,neem de fijne korrel.
Verkrijgbaar bijo.a. halfords,gamma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
probeer het eens met een beetje tandpasta
op een heel klein stukje even uitproberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal toch niet, haha.
laat svp even weten of het werkt. wil je dat doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je ,het zou moeten werken !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Probeer de krasjes met een autopoetsmiddel eruit te poetsen .
Gebruik geen schuurmiddeltjes zoals commandant omdat die middeltjes jou laklaag beschadigen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron : autospuiterij ... dan zou je toch beter moeten weten Teun
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik het voor de alleeerste keer gehoord een hele tijd terug .
Je weet wel vragen vragen en nog eens vragen .
Hallo Iphoris,

Lichte krassen kun je goed verwijderen met een goed poetsmiddel. Voor "amateur" gebruik adviseer ik om Commandant 4 eerst te gebruiken (dit schuurt/polijst) heel lichtjes. Als je dit gedaan hebt zul je zien dat de plek iets matter is geworden, dit poets je met een goede fijne poets zonder probleem op hoogglans.

Op mijn werk (autoschade/spuiterij) schuren we krasjes licht op met korrel P 2000-P 3000 en daarna machinaal poetsen.

Succes ermee, en als het niet lukt rij dan even lang een autoschadebedrijf, ze doen het graag voor je en meestal is het een stukje service .

Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Commandant was al genoemd en heb ik ook geplust.
Voor jou een plus voor de nazorg. Gaat ie weer zou glanzen ze maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoelde gaat ie weer zo glanzen ZEG MAAR
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plus voor jou uitgebreid antwoord .