Hoe voorkom je door vrieskou dichtgeplakte autoportieren in de winter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als aanvulling op de al gegeven antwoorden,
Rubbers insmeren met vaseline , maar wel met
zuurvrije vaseline dit tast de rubbers niet aan.
Cryofiel
13 jaar geleden
Je kunt de auto ook vorstvrij parkeren. Lukt dat niet, dan kun je de portieren open laten staan.

Antwoorden (3)

Door vaseline op de rubbers te smeren.
itsme
13 jaar geleden
Door de rubbers in te spuiten met iets vets zoals bijvoorbeeld, syliconenspray
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed schoonmaken en met talkpoeder, vaseline bewerken.
Er zijn ook andere middelen op de markt die er speciaal voor gemaakt zijn.
Vergeet als je de rubbers schoonmaakt ook de deur niet waar hij het rubber raakt schoon te maken.