Benoemen van de onderdelen onder een motorkap bij een BMW? Heeft er iemand een afbeelding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (2)

Als je bij de nieuwere auto's (ook de BMW's) de motorkap opent zie je bijna geen onderdelen. Alles zit onder een grote plastic plaat.

Maar misschien heb je hier iets aan.

Toegevoegd na 3 minuten:
De link werkt niet.

Probeer deze en scroll naar beneden totdat je een rode auto ziet met de motorkap open.

http://www.google.nl/search?hl=nl&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1440&bih=805&wrapid=tlif134696064645010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=FP1IUJmQLOay0QX-iYCQDg&q=bmw%20motorkap%20open
Edraket
11 jaar geleden
Wat de vorige persoon al zegt,bij de nieuwere bmw's is dat erg lastig vanwege de plastic kappen,echter bij de oudere bmw's is dat wat makkelijker.
Ik heb hier een site voor je waar je jou model kunt opzoeken waar alles te vinden is met de benamingen erbij en afbeeldingen.

http://bmwfans.info/parts/catalog/

Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Succes !