Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Ja hoor, de foto's worden alleen wat wazig.
(Lees meer...)
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en - want ik denk dat de vraagsteller dat bedoeld - is de nummerplaat op zo'n foto nog te lezen?
jc54
13 jaar geleden
Dat is niet met zekerheid te zeggen. Ik heb kentekenplaten gezien, die bij helder weer overdag nog nauwelijks te lezen zijn.
Ik bedoel op zandauto's of asfaltauto's.........
Absoluut:
Door de zeer felle lichtflits die de flitspaal afgeeft, in combinatie met de korte afstand waarop gefotografeerd wordt, is het ook in zeer dichte mist mogelijk om de nummerplaat te 'lezen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de andere kant is het algemeen bekend dat groot licht van je auto weerkaatst wordt door de mist, waardoor je helemaal niks meer ziet. Misschien geldt dat ook wel voor de flits van een flitspaal...
Tegenwoordig zijn bijna alle flitspalen voorzien van infraroodcamera's. Deze camera's ondervinden over het algemeen weinig hinder van de mist.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ja geen enkel probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ze werken gewoon met mist (en maar goed ook). Want ik neem aan dat je niet met opzet te hard gaat rijden met mist (lekker gevaarlijk!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding