Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik per 1-1-10 voor een toyota yaris met een a-label wegenbelasting betalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
648

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je hem in de garage laat staan niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen in de garage laten staan is niet genoeg, vrees ik. Dan zal je hem ook nog moeten schorsen.
De precieze gang van zaken v.w.b. wegenbelasting per 1-1-10 weet ik ook niet, maar ik dacht dat alleen hybride-auto`s belastingvermindering of vrijstelling krijgen.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
nee. Zo als het er nu voor staat zul je gewoon wegenbelasting moeten betalen. Wel is het zo dat dit een auto betreft die als het een recent model is en dus een A label heeft bij AANSCHAF slechts 20 % bijtelling bij je belastbaar inkomen komt. Dat geld als je hem van je bedrijf krijgt voor zakelijk gebruik. Als je deze auto zelf hebt gekocht als prive auto dan komen alle kosten, net als elke andere auto voor je eigen rekening. Daarnaast is ie natuurlijk zo betrouwbaar als een toyota.
Ten minste als je de Yaris hebt die bij deze lijst staat anders moet je nog even verder zoeken.
Je idee was overigens best wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding