Kan ik een Roemeense kentekencheck doen?

een van onze auto is naar roemenie geexporteerd ben best geintreseerd met voertuiggegevens
(niet misbruikig bedoelt)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Auto's
8.3K

Antwoorden (1)

Een kentekencheck zoals wie hebben, kent Roemenië niet voor zover ik heb kunnen nagaan.
Een chassisnummercheck is wel mogelijk.
https://www.autodna.ro/serie-de-sasiu
https://www.aida.info.ro/polite-rca
Deze gegevens kun je daardoor gratis verkrijgen:
• Wijzigingen in de kilometerteller. Aan de hand van de complete historie van de afgelopen jaren en de laatste aflezing van de kilometerstand kunnen we gemakkelijk achterhalen of de weergave van de afgelegde kilometers de echte is of niet.
• Ongevallen en aanrijdingen - na een ongeval kan een auto worden gereviseerd en als nieuw verkocht, maar er is een bekwaam oog voor nodig om de verschillen op te merken. Door de chassisserie te doorzoeken, kunnen we erachter komen of de auto betrokken was bij een ernstig verkeersongeval. AutoDNA-rapporten bevatten vaak afbeeldingen van de auto voor en na het ongeval.
• AutoDNA-rapporten zullen u vertellen of de auto in het verleden als gestolen is gemeld.
• Wijzigingen in de standaardconfiguratie - de autogeschiedenisrapporten geven u de nodige informatie over wat de fabrieksconfiguratie van de auto was en welke wijzigingen later zijn aangebracht. Zo kunt u controleren welke onderdelen zijn vervangen of dat bepaalde onderdelen niet de originele zijn of niet zijn goedgekeurd door de fabrikant.
SimonV