hoe kan het dat ik onder aan de berg van de franse Alpen een Nederlandse ambulance heb gezien?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Antwoorden (6)

Misschien een samenwerking met de ANWB-alarmcentrale?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De wet van drie.

Jij was daar. De ambulance was daar. En het bewustzijn (zien) was daar. Als één van die drie er niet was, dan had je het nooit geloofd. Nu wel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ambulances worden ook gewoon verkocht af en toe als ze overbodig of verouderd worden. Sommige mensen vinden het dan leuk om ze in de oude staat te houden en dus zie je af en toe een ambulance rijden die geen ambulance meer is eigenlijk, wellicht was dat bij jou ook gewoon het geval?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat kan dat een reisverzekeringsagenstschap (Europ assistance) of een privé persoon een ambulance ingehuurd heeft om een ernstig zieke of een overleden over te brengen van één land naar een ander.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een dorpsgenoot rijdt in zijn vrije tijd rond in een ouwe brandweerauto, waarin hij ook op vakantie gaat, omgebouwd tot camper.
Wees dus niet verbaasd als je een volgende keer een Nederlandse brandweerauto de berg op ziet komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is vrij normaal.
Gister reed er nog een Duiste Ambulance over de A9.

Ambulance dienst Broeder de Vries haalt bijvoorbeeld veel gewonden en zieken op in het Buitenland.

De ene keer wordt je door een buitenlandse dienst gebracht de andere keer gehaald.

herstel: Duitse