Dit weekeinde is de kampeer en caravan jaarbeurs in Utrecht, iemand idee voor goedkope kaartjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Er zijn weinig tot geen acties voor de kampeer en caravanbeurs. Je kunt proberen bij een dealer vrijkaartjes te krijgen maar die moeten ze ook zelf betalen dus zullen er niet veel weggeven.
De Beurs is dit jaar korter en voor de standhouders net zo duur wel heeft de jaarbeurs gezegd dat ze het leuker aan zouden kleden.
Door uitval van een paar merken (en of Kip er staat is nog de vraag) wordt het steeds moeilijker om het rendabel te maken.

Al met al voor de dealers en importeurs steeds moeilijker om er nog iets te verdienen dus zullen er weinig acties zijn en vrijkaartjes weggeven is er 1 van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via de achterdeur naar binnen sluipen?

Nee, serieus, koop gewoon de kaartjes. Het is niet voor niets dat er de prijs aan zit die eraan zit. Wat je eventueel nog wel kan doen is kijken bij de standhouders op de website of ze mogelijke relatiekaarten aanbieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de website, er zijn vast nog wel kaartjes beschikbaar.

Toegevoegd na 33 seconden:
http://www.kampeerencaravanjaarbeurs.nl/
13 jaar geleden
ja. gewoon niet gaan !!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zijn er nog kaartjes te koop via Marktplaats?