Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

We gaan 1e week mei naar Ibiza. Is het seizoen daar dan al begonnen of is er nog veel dicht?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben zelf bang dat er toch nog het één en ander dicht is, ik wilde een halve week eerder en toen waren er zelfs heel veel hotels en appartementen nog dicht.

Dus ik denk dat alles NET opengaat en dat niet iedereen even veel haast heeft daarmee. Als je dus echt voor een bruisend feest gaat, vrees ik een beetje maar er is vast van alles te doen en het feest maak je ook zelf en als alle mensen zich verzamelen in die ene tent (of die paar) die wel open is, is het toch wel gezellig druk
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meeste is dan al open. Discotheken misschien niet allemaal al in 1e week van mei. Strandclubs echter weer wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkels en barretjes zijn vaak wel open, maar niet tot midden nacht. Het echte zomerseizoen begint in Juni!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gingen op 30 april. Houd rekening met koel weer. Werd begin mei met de dag warmer. Alles nog niet open maar de rust en ruimte vergoedt veel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding