Weet er iemand de openingsuren en dagen van Sunparks Aquafun (zwembad) in Nieuwpoort???

Toegevoegd na 41 minuten:
Oh, m'n vraag is gewoon of het zwembad momenteel open of gesloten is!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Antwoorden (2)

Sunparks in Oostduinkerke aan zee, bij Nieuwpoort.

Voor vragen kunt u het Customer Contact Center bellen. Onze medewerkers helpen u graag! Neem contact op met ons Customer Contact Center via het telefoonnummer 070 223 723(0,30 Euro/ min).

Het is niet alleen een zwembad, het is een vakantiepark.
Zwembad Aquafun is dagelijks gegarandeerd geopend van 11.00 tot 19.00 uur.

Of je als niet-gast in het zwembad mag is ook maar de vraag.
Ik vind in ieder geval alleen de prijzen van de huisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tarief 1
Op woensdag, feestdagen en in het weekend, of tijdens de schoolvakantie
vanaf 13 j. € 14
3-12 j. € 12
0-2 j. € gratis
Tarief 2
Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag buiten schoolvakanties.
vanaf 13 j. € 11,50
3-12 j. € 9,50
0-2 j. € gratis
Avond ticket 18 - 20 uur
Zaterdag en zondag
vanaf 13 j. € 10,50
3-12 j. € 9
0-2 j. € gratis
Maandag tot vrijdag
vanaf 13 j. € 8,50
3-12 j. € 7
0-2 j. € gratis
Schoolklassen: € 3,50 korting per leerling (min. 15 leerlingen). Graag op voorhand reserveren.
Groepen: vanaf € 1,00 korting per persoon (min. 15 personen, afhandelijk van de groepsgrootte). Graag op voorhand reserveren.
Residentiële gasten van Sunparks Oostduinkerke aan zee hebben gratis toegang tot Aquafun.

Het Aquafun heeft geopend:
Maandag en Vrijdag
10u tot 19u
Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Zaterdag en Zondag
11u tot 19u
Tijdens de Belgisch vakantie open van 10u tot 20u.
In Juli en Augustus open van 10u tot 21u.

Info en reservatie
Bel 0032 (0) 58 22 48 30 of stuur een e-mail naar r.spod@sunparks.be.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is momenteel open:geloof enkel in maart gesloten...
fremar