Wat is er leuk aan vakantie op de Azoren?

Het schijnt in opkomst te zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

De Azoren zijn erg mooi, nog niet echt super touristisch en dus ook heerlijk om op vakantie te gaan. (Tenminste als je niet van overvolle badplaatsen en patatje van Matje houdt.) Voornamelijk rust en natuur. Op de Azoren ligt een van de grootste vulkanen van Portugal. Je kunt er heerlijk wandelen, maar de prachtige stranden zijn perfect om lekker bij te tanken. Overgens kun je vanaf de Azoren met een boot mee om walvissen te gaan spotten, heel gaaf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Walvis spotten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn inderdaad erg in opkomst. Er is voor elk wat wils, er zijn eilanden die meer geschikt zijn voor mensen die natuur willen zien in hun vakantie, en ook eilanden voor meer activiteiten.

Onderstaand twee links, de ene is naar Zoover, een site waarop bestemmingen en accommodaties beoordeeld worden en de ander is een internationale variant: virtual tourist waarin bezoekers o.a. do's en don'ts geven van bestemmingen.

In ieder geval alvast fijne vakantie gewenst mocht je besluiten te gaan.

http://www.zoover.nl/azoren/portugal/bestemmingen#tabs

http://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Portugal/Regiao_Autonoma_dos_Acores/TravelGuide-Regiao_Autonoma_dos_Acores.html