Als je sigaretten mee neemt uit het buitenland mag je dan 1 slof per koffer of 1 per familie mee nemen?

Als je sigaretten mee neemt UIT het buitenland en dan in dit geval Tunesië mag je dan 1 slof per koffer of 1 per familie? Ik weet wel dat je er (niet EU land) 200 mee mag nemen dus dat zou 1 slof zijn. Maar weet iemand of het 1 per koffer of per familie is?? Zonder dat je hier uiteraard problemen mee krijgt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
elke wettelijke regeling geldt per (gekwalificeerd) persoon

Het beste antwoord

1 slof per volwassen persoon, mag zowel in de koffer, als in de handbagage zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De limiet is 200 sigaretten per persoon als die vanuit de EU komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, als ze vanuit de EU komen mag je er 800 meenemen. Als ze van buiten de EU (met uitzondering van een paar EU-landjes) komen mag je er maar 200 meenemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry klopt, moet: ....... zijn NIET vanuit de EU komen.