Wij gaan op vakantie naar Frejus,is er iemand die in de omgeving wat leuke bezienswaardigheden weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (2)

Monaco, st. Tropez, de haven met restaurantjes van Fréjus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via het Esterel gebergte naar Nice rijden is een leuke ervaring, vooral 's avonds als het donker is en je verlicht Nice vanuit de bergen ziet liggen.

Via de kustweg naar Monaco rijden, of nog leuker met de trein. Dat laatste is erg leuk en je stapt midden in Monaco uit en bespaart hoge parkeerkosten.

Grasse, de parfumstad bezoeken en daar een rondleiding doen in een parfumfabriek.

Frejus heeft een vliegveld(je), mogelijk kun je een rondvlucht maken. Heb ik gedaan en was ontzettend leuk.

Echt een 'must' is een rit door de Gorge du Verdon, de Franse Grand Canyon. Prachtig! Je bent er wel een hele dag zoet mee, want vanuit is het wel een stukje rijden naar Castellane waar de rit begint.

Dagje st Tropez, alleen om er geweest te zijn. Ik vond er niet veel aan.

st Paul de Vence, leuk plaatse waar veel beroemdheden wonen en waar je doorheen kunt varen.
paulus811