waar worden alle nephorologes gemaakt dıe ze ın Turkıje verkopen?

nepo parfum en zeer goede ımıtatıe rolex en breıtlıng. waar komen ze vandaan? wıe maakt ze? ıs er en fabrıek voıor nephorloges?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Dat komt meestal uit Azië en dan vooral China door de goedkope werknemers. Natuurlijk is er een fabriek voor nep dingen, ik denk dat 90% neppe dingen maakt daar.