Ik vertrek zaterdag 21 jan naar Florida.Deed een aanvraag als Belg voor een visa bij ESTA.Kreeg geen mail-bevestiging...volstaat de code ???dank

Info over een aanvraag bij Esta...wacht ik naar een mail-bevestiging of komt die niet ????Dank voor antwoord...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In de meeste gevallen krijgt u van het elektronische systeem voor reistoestemming onmiddellijk antwoord op uw aanvraag.

In die gevallen waarbij meer tijd nodig is om tot een beslissing te komen, krijgt u doorgaans binnen 72 uur een antwoord.

Je kan de status van de aanvraag altijd online controleren:
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1