mag ik een pokerset meenemen op reis?

ik ga met school op reis naar lissabon ( via brussel) en ik wil een pokerset meenemen om daar in de avond gezellig te pokeren maar ik vraag me af of ik het wel mag meenemen?
het gaat om een pokerset in een aluminium koffertje met 300chips.

mag dat gewoon?

gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Antwoorden (2)

Van school of van de vliegtuigmaatschappij?

Van school lijkt mij geen probleem, aangezien je het koffertje gewoon in je tas kan stoppen.
Heb je geen lijst gekregen waarop staat wat je allemaal moet meenemen? Staan er restricties op? (gewicht of hoeveelheid).

Van de vliegtuigmaatschappij mag je vaak één stuk bagage van max. 23 kg meenemen (KLM), dus dan zou je het koffertje in een grotere tas moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit niet verboden, het enige nadeel is, is dat een pokerspel behoorlijk wat gewicht heeft. Ik neem aan dat je met het vliegtuig gaat? Dan moet je opletten dat als je je pokerkoffer in je reis koffer doet dat je niet boven je gewicht uitkomt.

Anders moet je extra betalen , wat me de paar gezellige avondjes pokeren me nou ook weer niet waard lijken