Het BTW tarief in Zwitserland is vastgesteld op 7,6%. Deze BTW is al bij de verkoopprijs inbegrepen, dus je hoeft het er niet nog eens bij te rekenen, wat in sommige landen wel het geval is. Zwitserland is een duur land en dat is ook aan de winkels te merken. Wel zijn er grote prijsverschillen te zien tussen winkels in de grote steden en winkels in de dorpjes die nog niet zo bekend met het toerisme.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland betaal je 19% btw dus zou het hier duurder moeten. Leg dat wens uit!!!!

Andere antwoorden (7)

Verschillende soorten Kaas en Zwitserse zakmessen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocolade en kaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tobelerone chocolade
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een treinkaartje naar Zürich!

Wat wil je precies weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benzine. IJs van Mövenpick.
13 jaar geleden
De berglucht, kost niets in Zwitserland en is in Nederland niet te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanillestokjes!